Multidisciplinární projekty finské inovační firmy Demola (přihlášky do 6. 3. 2025)
Vážené studentstvo,
dostala se k nám nabídka na zapojení se do multidisciplinárních projektů finské inovační firmy Demola. Nechávám na Vašem zvážení, zda byste se chtěli zúčastnit. Deadline pro přihlášky je 6. března:
Jedná se o dvouměsíční aktivitu (13. 3. – 15.5.), během které se studenti v týmech setkávají a pracují na projektech zadaných firmami. Témata nemíří na aktuální problémy, ale na otázky ohledně fungování a uplatnění dané oblasti ve vzdálenější budoucnosti (za 10–15 let).
Setkání probíhají v Praze, v případě kolize s rozvrhem se vždy lze domluvit na řešení. V týmech jsou čeští i zahraniční studenti napříč obory a univerzitami, protože právě tak vznikají úplně nové nápady a můžou se na téma podívat z mnoha úhlů pohledu.
Opravdu velmi rádi bychom mezi účastníky měli i nějaké umělce a výtvarníky, kteří by se dokázali podívat na design navrhovaných produktů. Máme tam i přímo umělecké téma – vizualizace dat tak, aby byla uměleckou součástí domácnosti. Jde o data, která budeme časem v domácnosti využívat, jako jsou informace ze solárních panelů, meteostanic apod. Aby se jednalo o uměleckou součást interiéru a zároveň to neslo potřebné informace. https://portal.demola.net/projects/1075?locationId=prague
QR kód na plakátu vede na Českou stránku naší firmy Innolive, která Demolu v Česku pomáhá šířit. https://innolive.cz/uvod/demola/ Na té stránce je i tříminutová ozvučená prezentace, kde říkáme, o co jde a jak vše funguje (pouze je tam původní deadline 2.3.). Po kliknutí na termíny se ukážou termíny a další video se studentem, který už Demolou prošel. Po kliknutí na projekty už se dostanete na stránku Demoly v angličtině https://portal.demola.net/?locationId=prague
Co studenti získají:
- možnost mluvit intenzivně a v přirozené situaci anglicky;
- práce s otevřeným koncem – nikdo nezná správný výsledek, je to jen na nich;
- možnost uplatnit svůj nápad, názor, schopnosti;
- zpětná vazba z Finska – patří mezi špičky v inovacích ve světě;
- kontakt se studenty z několika vysokých škol a oborů;
- práce v týmu, prezentační dovednosti;
- kontakt s firmami – vytváření sítě kontaktů do budoucna;
- zkušenost s podnikatelským myšlením;
- certifikát a položku do CV.