Témata dizertačních prací – KPR
Nabízená témata disertačních prací
doc. PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc.
Místo onomastiky v primárním přírodovědném vzdělávání
Onomastická kompetence pedagoga v primárním přírodovědném vzdělávání
Frazeologická kompetence pedagoga v primárním přírodovědném vzdělávání
Rozvoj digitální gramotnosti žáků v přírodovědných předmětech primární školy
Specifika vzdělávání žáků z odlišného kulturního prostředí a s jinými životními podmínkami v přírodovědných
předmětech primární školy
doc. PaedDr. Ivana Brtnová Čepičková, Ph.D.
Specifika vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v přírodovědných předmětech primární školy
Efektivita vybraných vzdělávacích postupů ve výuce přírodovědy
Využití mobilních aplikací ve výuce přírodovědy
Možnosti rozvíjení přírodovědné gramotnosti prostřednictvím specifických úloh
Využití počítačových her jako didaktického nástroje v přírodovědném vzdělávání
Vliv pedagogického a rodičovského vzoru na vztah žáka k přírodovědě
doc. PhDr. Vlastimil Chytrý, Ph.D.
Přístup učitele matematiky jako stěžejní faktor rozvoje matematických dovedností žáka 1. stupně ZŠ
PhDr. Roman Kroufek, Ph.D.
Překážky a příležitosti venkovního učení v prostředí české základní školy
Vybrané aspekty environmentální gramotnosti dětí mladšího školního věku – možnosti výzkumu a současné
trendy
Badatelské metody na české základní škole – vize a realita
Mgr. Jan Janovec, Ph.D.
Afektivní dimenze technické gramotnosti