Info k doručování písemností prostřednictvím Elektronického systému a nová odvolací lhůta

Vážení studenti,
od 7. 5. 2025 nabyl platnosti nový Statut UJEP, který stanovuje povinnost doručovat písemnosti podle § 50, 54b nebo 68 zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách) prostřednictvím elektronického informačního systému UJEP (dále IS STAG).

V IS STAG má každý student automaticky nastavenou notifikaci o nahrání nového dokumentu do jeho spisu. Po přihlášení pak může na dokumenty nahlížet.

Protože Statut UJEP stanovuje, že písemnosti v řízeních podle § 50, 54b nebo 68 zákona jsou doručovány prostřednictvím elektronické pošty, nemáme již nadále v těchto případech povinnost doručovat do datové schránky. Tyto písemnosti jsou považovány za doručené v okamžiku, kdy se student přihlásí systému. Pokud se do své schránky v IS STAG nepřihlásí, je písemnost považována za doručenou 10 den po jejím zpřístupnění.

!!! NOVĚ PLATÍ :
Lhůta pro případné podání odvolání proti rozhodnutí je zkrácena z původních 30 na 15 dnů