Projekt TAČR Venkovní výuka v době krize ukončen

S koncem léta skončil také projekt Venkovní výuka v době krize: Reflexe distančního vzdělávání na 1. stupni ZŠ v průběhu pandemie Covid-19 a doporučení pro edukační realitu, podpořený pod číslem TL04000407 Technologickou agenturou České republiky. Projekt ve své výzkumné části reflektoval, jakým způsobem pedagogové prvního stupně náhodně vybraných škol Ústeckého kraje zareagovali na nutnost distanční výuky v době pandemie Covid-19 a jak do realizace vzdělávání na dálku zahrnuli venkovní výuku. Zkoumal také s benefity venkovní výuky. Získané výsledky představil ve výzkumné zprávě a dvou odborných článcích. V pedagogicky zaměřené části pak projekt převádí výsledky výzkumu do podoby didaktického materiálu, který pomůže pedagogům venkovní výuku do distančního vzdělávání implementovat. Vzniklý didaktický materiál je všem zájemcům volně přístupný na tomto odkazu.