Vědecká činnost
- Perception of climate change by elementary school pupils: The influence of educational approaches in the European context
- Venkovní výuka v době krize: Reflexe distančního vzdělávání na 1. stupni ZŠ v průběhu pandemie Covid-19 a doporučení pro edukační realitu
- Eye-tracking jako nástroj ke studiu metakognitivních procesů v matematice
- TAKE ME OUT II. – Happy childhood happens outside
- Environmental Literacy as a Predictor of Environmental Citizenship
- Přírodovědný obrazový materiál očima studentů učitelství 1. st.
- Dětská percepce vyučovacího předmětu český jazyk v primární škole
- Percepce vybraných organismů a její reflexe v edukační realitě
- Odpovědná spotřeba – podklady pro vzdělávání k udržitelnému životnímu stylu
- Podpora rozvíjení informatického myšlení
- Metodický rámec pro environmentální gramotnost ve školách
- Analýza metakognitivní rozvinutosti v rámci vybraných domén přírodovědného vzdělávání
- Výzkumná reflexe afektivní složky environmentální gramotnosti vybraných demografických skupin
- Science Starts at School
- Rozvoj kompetencí u žáků mladšího školního věku v oblasti psychomotorických dovedností.
- Floristické mapování Českého středohoří: Ústí nad Labem – Sebuzín
- Stimulační program k rozvoji tělesné zdatnosti a motorických dovedností v multikulturní edukaci
- Vybrané aspekty environmentální gramotnosti studentů Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
- Cesta k profesi učitele – reflexe a sebereflexe profesních kompetencí studentů učitelství primární školy
- Analýza úrovně logického myšlení
- Analýza vztahu technické a environmentální gramotnosti studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ
- Společně to dokážeme – program pedagogické intervence pro děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí a jejich učitele
- Postoje českých učitelů k venkovní výuce
- Metakognitivní znalosti a matematická inteligence – dva faktory ovlivňující školní výkonnost